Krympa i tvätten

Igår kom beställningen från H&M med tightsen. Blev lite besviken...de gråa va inte lika snygga som jag hoppats på och de svarta och mörkturkosa va sjukt stora i stl. S. orkar inte skicka tillbaka...ska testa o se om de kan krympa lite i tvätten. Då skulle de sitta perfekt!
Riktigt trött idag...kollade på Bangkok hilton igår...gammal film med Nicole Kidman. Den va visst väldigt lång och blev sängen allt försent. Ingen som helst jobb lust...undra hur man ska få den här dagen på jobbet att gå snabbt!? Facebooka, layouta om mitt CV, sätta ihop en rad på stryktipset, ringa nån kul kompis, förbereda mig för intervjuen imon...nae ärligt talat måste jag jobba på som tusan. Hård körning måste det bli...så man kan gå hem med gott samvete denna fredag. Så less på mitt jobb, ge mig ett nytt tack!

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback