Nåt måste hända

Jag är för dålig på att blogga nu. Skärpning kanske..redan till nästa vecka, För imon åker jag till Sthlm. Träffa vännerna, lite fest o kolla fotboll. Ska bli riktigt nice. Ska boka biljett till konster i gbg...ska dra dit me tjejerna o kika på Takida. Tror de va i slutet av september. Är bra sugen på att gå på konster nu! Roskilde regnade ju bort för min del och missade allt jag ville se.
Idag är det packa och stryka som gäller...en kväll hemma alltså. Skönt! Mitt berg med kläder att stryka bara växer och rensa garderoberna behövs också. Det måste bli nästa projekt nån kväll. Ut med sommarens plagg och in med höst/vintern igen. Ska skänka en del kläder till nån hjälp organisation som jag brukar göra emellan åt. Skickar ner kläderna till min kära mormor sen fixar hon dom vidare. Kalas bra.

Jag vill så mycke nu...vill börja plugga i Borås. Säsonga i Sälen (sökt jobb). Får se vad de kan bli av de! Maja vill att vi ska ut o resa...och blir de inget med Sälen ja då skaffar jag ett jobb till o jobbar häcken av mig så vi kan iväg i resa. Nåt måste ske och de är snart. Drabbas snart av panik! All good things come to an end...

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback