Öppnar hjärtat

Känner mig starkare och starkare för varje dag. Nu är jag nästan på ett sätt glad att förhållandet tog slut. Att jag får chans att hitta tillbaka till mig själv och mitt liv och den självständiga och starka Sofie jag va innan. Att jag nu ska ta tag och göra något som jag verkligen vill som jag säkert inte hade gjort om jag fortfarande va tillsammans med A. Då hade ja nog blivit kvar i Jkpg, skaffat lya ihop och levt kvar ihoppet om att hitta ett nytt jobb här och bara låtit allt flyta på som vanligt. Nu har jag gett mig fasiken på att jag ska iväg och säsonga innan jag sen börjar plugga. Jag vet nu vad jag vill och jag ska satsa allt på de. Mitt liv, min karriär och ha riktigt kul. Hittat en utbilding som jag verkligen skulle brinna för...men innan dess känner jag för att hitta på nåt annat än det gamla vanliga. Nu jag är ung och nu man ska ha kul och testa på nya saker. Jag tänker inte växa fast här...
Kommer alltid älska A...han känns fortfrande som killen jag skulle kunna levt hela mitt liv tillsammans med. Har lärt mig mycke av de som hänt. Kändes som jag gav upp allt jag hade innan och hans liv blev mitt liv. Stort misstag, men så blir de nog lätt.

Never forget, but it´s time to move on.


Kommentarer
Postat av: Lollo

Ditt tänkande låter verkligen vettigt!
Stort lycka till nu på intervjun. Jag håller alla tummar jag har =)
KRAM

2007-09-12 @ 22:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback