Tisdagsmys

I kväll får de bli lite mys hemma med tv-tittande o nått gott att äta. Lite räkor kanske...min skagenröra. Lite tisdags lyx vore fint. Ska ta en snabbis till A6 efter jobbet, lite små ärenden som jag måste ta i tu med. Dags för att lite skönhetskväll samtidigt om de ändå ska lyxas...göra en inpackning fixa naglarna o.s.v. Borde köpa mig nåt fint lack när jag ändå ska till A6. Tänkte spana in om de kommit in nån snyggskidjacka. Jag är helt inne på att sticka om jobbet blir mitt! De är en sak som är säker...då säger jag hejdå till de gamla livet och börjar om helt i en främmande värld. Måste våga chansa! Nu gör jag verkligen de! Ska ha samtal med bossen på torsdag om det beslutat om tjänstledigt, men de är inget jag tror de går med på. Är jobbet mitt så ja då lämnar jag nog hur som. De jag gör nu är inget för mig..kan det här utan och innan och jag vill utveklas. Time to move on...

Hugs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback