Gustavgala, grand final

I kväll är de dags för den stora årliga Gustavgalan, festen med stort F. Vad som väntar får vi se. Kommer bli så kul att få se alla uppklädda. Ni kan ju tänka er annars att man mest ser alla i  skidkläder,underställ, mysbyxor och ibland när man ska på HC piffar man till sig lite granna. Inte alls på samma sätt som när man går ut på krogen hemma....vilket är skönt tycker jag. När jag va hemma i Jkpg blev jag nästan lite chockad av hur folk klädde sig när de va ute, sånt man inte tänker på annars när man väl bor där. Mycke kortkort, bara ben och lite väl utmanat (då va de kallt och bara i slutet av februari)... Här uppe har man lite mer skön stil tycker jag...I LIKE.

Som sagt, dags för gala i kväll. Skumpan ligger på kylning och när jag kommer hem så är det bara att fixa sig. Slutar jobbet 16 och ska vara på förmingel kl18. Ska fixa Lisa och Linda i håret...kan nog bli tight om tid. Jag kommer bära en rosa klänning med en stor rosett på. Kommer bli fint de...
Om två veckor är jag hemma igen...See ya!

Ser fram emot kvällen och vad den kommer att innehålla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback