Gustavgalan


image559
Karin och jag på galan

Igår va den årliga galan för Skistar personalen. En mycke lyckad tillställning. Började med förmingel i Värmestugan där vi drack skumpa och hade prisutdelning. Kvällen tillbringade vi på Värdshuset med tre rätters middag och underhålling av 1:a klass av ingen mindre en Martin Stenmarck. Alla tjejer satt mest och dregglade över hunken. Vilken snygging! Va så kul att se alla så uppklädda. Festade natten lång och efterfest va de hemma hos oss i "bunkern" jag av dock så trött så somnade snabbt när vi kom hem.
Denna säsongen har varit helt fantastisk på alla sätt och vis. Så glad att jag tog chansen att åka hit när jag väl fick den. helt klart en av de bästa sakerna jag har gjort i hela mitt liv.
Nu väntar the final med resan till Åre....

Love.

Kommentarer
Postat av: Elin

Mer bilder på klänningen tack! Ser ju supersnygg ut. Vi får ta o ses snart. Puss på rumpan Porris :)

2008-04-18 @ 10:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback