Nice days

Haft två kanondagar nu när jag varit ledig tors-fre. Fest båda dagarna, men igår va de inte riktigt planerat. Hade tjej-middag nere i bunkern. Åt plockmat, räkor, buffalowings, kex, ost, melon, vitlöksbröd, avokadosallad m.m. Så mysigt ocg så lite vin till de. Kollade på "Så ska de låta" sen och pimplade mer vin....trevlig kväll. Slutade med att jag hamande på HC....

Kajsa flyttade hem i fredags och Aron idag. kommer känns så tomt där hemma nu. Men som sagt vi ses ju snart igen...har avslutningsfesten och åre-resan kvar tillsammans.

Frida Öhrns (Oh Laura) röst är ju helt underbar. Vaknar av den varje morgon (väckningssignal med  it ain´t enought.)

Alla Ska på Fjällis i tandådalen i kväll.. Oxborn session party...men de pallar inte jag. Fest två dagar i rad är nog vad jag tyar. Skulle vilja kramas med X i kväll. Last night.

Snart dags att sluta jobba.

Pusssssssssssssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback