Ny mp3 vore najs

image549

Hade varit skysst i att investera i en ny mp 3. Denna gillar jag stark 2 gb o finns i massa roliga färger. Gul eller rosa vill jag ha! Min ipod som jag har är batteriet kasst i så kan inte lyssna på den utan att ha laddaren i. De håller icke! Måste ju ha en i sommar som jag kan lyssna i när jag ligger på beachen på Öland. Linda fick förresten jobb på Lammet också...så vi ska bli roomies i sommar. Även en annan tjej jag känner här uppe har fått jobb där och Malin min kollega ska få svar nästa vecka. Håller tummarna. Nu börjar Sälen-säsongen lida mot sitt slut och många slutar sin anställning redan nu. Avslutningsfest den 16 april och sen har vi åre spikat helgen vecka 17 efter de tar jag mitt pick och pack hem till mor & far. Saknar familjen och vännerna där hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback