Ski Funtastic. HV SVENSKA MÄSTARE

Nu är det Ski Funtastic här i Lindvallen. Ska och kolla när tjejerna kör i eftermiddag. En del jippo runt om och så är landslaget här. Nice de! Saknar solen idag! Hade ju planer på att ta en utomhus afterski i e.m. Jobbar fram till 14 sne är jag ledig...underbart. Imon jobbar jag sista dagen också...känns lite lustigt att åka hem snart, men det ska bli riktigt skönt. Borta bra men hemma bäst!

Igår va de lungt...jobbade, städade o glassade lite i solen. Va o köpte pizza på Högis också. Skulle testa en kebabpizza, men som sagt visste redan innan att jag skulle bli besviken. Inte alls samma som hemma. Så när jag kommer hem då ska jag o köpa mig en riktig kebabpizza.

NU ÄR GULDET HEMMA! GRATTULERAR HV!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback