Sthlm och kräksjuka

Dags att gör en liten uppdatering. Va i sthlm förra veckan på en blixt visit med shopping och möte med ett av mina nya jobb. Hittade en hel del skysst på stan några toppar, solbrillor och en kofta. Råkade ju köra min svarta favvo kofta i tvättmaskinen...o de är en ull kofta. Snacka om att den blev liten.
Åkte på magsjukan i torsdags natt. Började med att jag fick skyhög feber och frossa...sen på natten när Emma o gänget kom hem från krogen så fick hon springa o pyssla om mig. Han precis få en hink på rummet när de va dags. Blev o ligga uppe hela natten o kräkas...sen lå jag i sängen i 16 timmar innan jag hade ork att ens gå upp. Som tur va gick det över fort och va på benen igen på lördagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback