Gotland

Några besök på Gotland i början av sommaren blev de. Trivdes riktigt bra där. Fin natur, Visby är mysigt och framför allt va de ett glatt gäng jag umgicks med där. Gotland kommer de blir många gånger framöver. Skulle åkt dit denna veckan me Slacker som jag jobbade me i Sälen, men jag va tvungen att hopppa över det. Tycker de är märkligt att jag faktsikt inte varit på gotland mer i mitt liv, farmor o farfar har en stuga nere på södra Gotland och inte ens där har jag varit. Familjen brukar åka dit, men som sagt de är alltid sån fart o fläkt mig ,och far land o rike runt med vännerna istället.


SoPHie ute på Högklint. Där hade vi mysig picknick med thaimat o jordgubbar.

Glassar i soliga Almedalen

Simon

Lite strawberry Daiquri är ett måste på krogen på sommaren. Dock lyckades de inte
blanda till nån god på "baksidan av vinäger".

Vill få mer av Gotland. NÄSTA sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback