Inreda

Hittade en så läcker rya matt som går i rött/orange på farmors vind. Perfekt för min nya student lya. Exakt en sådan jag va ute efter. *Vilken lycka*
Håller på att planera för fullt hur jag ska lyckas med inredningen på den minimala ytan i min nya lya i Borås. Kommer säkert bli super när allt kommer på plats, om de får plats vill säga! Mycke som ska inhandlas och saker som ska säljas eller slängas. De viktigaste på listan är soffbord, skrivbord, laptop och en liten platt TV. Som sagt min 32 tums tv kan jag ju inte ens drömma om att få plats med, så blir illa tvungen att investera i en liten.

Har varit duktig och rensat ur bland mina kläder och ska skänka till dom i fattiga länder som behöver dem bättre än mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback