Inget val är ett lätt val.


Gänget jag bodde ihop med i Sälen i vintras. Bästa gänget helt klart! *sakna*

Att fatta beslut i livet är inte lätt. Brukar dock alltid bli bra tillslut. Gäller att våga testa och göra nya saker. De bästa och roligaste jag har gjort är min säsong i Sälen i vintras. Sa upp mig från mitt fasta jobb sedan fyra år tillbaka ohyrde ut lyan o åkte iväg. Träffade så oerhört många bra människor, hittade på så mycke roliga saker hela tiden, gemenskapen va kanon och den där känslan man hade när man gick till jobbet och solen höll på att gå upp över fjället. De va lycka! Satt nyss och kollade igenom massa bilder från Sälen och klart man blir tveksam så om man valt rätt, nu när jag beslutat mig för att börja studera. Man vet vad man har (eller kan ha) men vet inte vad man får. Sälen ett säkert kort...men jag tror att jag valt rätt med att satsa på att läsa. Känns som det är dags!
Man måste våga testa annars kommer man ingen vart i livet! Känns de inte bra ja då kan man ju bara vända och göra de som man vet känns bra eller testa på något helt annat.

Nu ska jag sluta tänka så mycke...Borås o plugg är precis vad jag vill just nu.

Saknar faktiskt S. (som sagt de blir aldrig som man tänkt sig)

Puss och styrka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback