Don´t feel good

Idag va de skola tidigt i morse. Skulle haft redovisning i Säljteknik, men Malin va hemma o va sjuk så de brast. Stannade bara i skolan fram till lunch. Kände mig oerhört hängig o förkyld. Åt lite när jag kom hem o råkade sen somna i soffan i 2 timmar. De tyder på att jag verkligen inte är pigg! Måste se till att få kraft att fixa de sista med packningen och rensa ur lägenheten lite...för nu ska jag vara borta i 3 veckor. Åker hem imon efter skolan. Ska c-vitamin chocka lite och se om de kan va en bra kur till att bli piggare. Ska dra ner till ica o köpa massa frukt så jag kan fixa ihop en fruktsallad. Jag ska vill verkligen inte bli sängliggande nu när jag ska vara ledig!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback