Hårfärgning + semenarie

Nu är semenariet över. De gick super bra och vi fick massa bra kred. Va de bästa arbetet läraren sett på länge...så de stärkte nåt oerhört... bara tenta på fredag nu sen så är denna biten över.

Har precis slängt i lite färg ihåret för o fixa utväxten...äntligen har jag tagit tag i de. Borde fixats för flera veckor sen. Annars blir kvällen lugn. Nyss kollat på en film...nån kärleks/drama...Definitley, maybe....tror jag den hette. Inte riktigt min typ av film men, den va okey.
Måste bli lite popcorn i kväll...efter lite tips har jag bytt ut olivoljan till rapsolja & smör. Lite onyttigare men ack så gott! Måste dra igång en jackt efter mina skinnhandskar som har en tendens att försvinna spår löst eller lyckas jag bara ha en kvar. Har virrat bort tre par på mindre än ett år. Dra där...

Dags att lägga i sista delen av färgen nu så jag blir läcker i håret!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback