Hej mitt vinterland.

Nu är jag här... Sälen är fyllt av kyla och snö. Första dagen på jobbet idag. Känns riktigt bra! Bara råkat fummla till de nån gång, men de får man ta så här innan minnet blir fräscht igen! Ska strax upp o äta lunch på Wärsan. Anländ eigår. Har eget boende ute på Gubbmyren, men helt ensam är jag inte där för Freddan bör i lyan under mig. Igår va vi ute på HC. Va så kul att träffa vännerna. Jag va dock nykter och körde, men sejkade bra på dans golvet för de. Behövs liksom inte sprit i kroppen för o kunna ösa. Känns dock som jag är bakis idag. Jag o Freddan hade vår egna lilla efterfest o kollade Harry potter, käkade natt macka och rökte vattenpipa. I like! Blev tok för sen igår så nu är jag trött, men de är bara att vänja sig vid de hårda livet. Vill ju få ut så mycke som möjligt när jag är här. Dags att jobba igen!

Kram.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Här har vi ingen snö alls. Ha det så skönt i Sälen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback