Julklapparna klara

Igår gjorde jag klart med julklapparna. Malin tog med mig till Knalleland och jag lyckades hitta allt jag ville. Plus ett mörklila nagellack och ett pärlhalsband till mig själv. Kvällen tillbringades hemma hos mig, då jag lagade potatis & purjolöks soppa. Pappas recept. Blev riktigt gott! Sen slog vi in våra julklapper!

Dagen har spenderats i skolan. Börjat läsa Säljteknik, säkert en kul kurs men påfrestande och sitta ner och lyssna o anteckna så pennan glönder från 8.30-15.30. Bara att vänja sig nu för det är så dagarna kommer se ut fram till julledigheten. Råkar dock äta allt för många Läkerol salmiak under sådana dagar. Lite smått beroende av dem... så goda! Inhandlade ett nytt dubbelpaket på ICA Maxi innan så jag är garderad till imon...

Kvällen blir lugn. Tänkte kolla lite på Björn Gustafsson - Ett Livsverk. Sen Ska jag o Madde kolla film. Borde plugga engelska, men motivationen brister efter förra veckans hård körning.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback