Kära dagbok

Ja denna bloggen är nästan som en dag bok. Dagen har spenderats i att drunkna i Kothler boken. Förberett de jag ska prata om på semenariet mon. Är faktiskt lite nervös...visst har vi redovisat mycke i skolan, men de här känns lite extra. Första högskolekurs semenariet. Marknadsföring som vi läser nu är faktiskt nåt jag kan tänka mig att jobba med framöver. Hade varit enklare o mer kul att läsa denna kursen om litteraturen va på svenska...då hade jag lärt mig mycke mer.
Annars har jag varit o storhandlat mat idag...eller känns som vanligt att jag mest handlat massa onödigt. Men fast jag är student så är maten något jag inte kommer snåla med. Jag köper de jag vill helt enkelt!
Skickat iväg en överraskning till Sara i Thailand plus att jag spenderade nästan en timma med o prata med Marléne. Kul när vi väl hörs vid för de blir inte så ofta efter som hon jobbar på båt i Norge.

Nu har jag kollat lite prison break o dags att kika igenom lite mer m.f innan de blir sömn.
Imon ska vi på Didriksons utförsäljning efter skola...måste ju försöka hitta små saker som för gyller dagarna nu när de bara pluggas.

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback