Killgrej!?


Asså i kväll har jag varit hos Plättan. Överdoserat med julmust o chips. Kollade när grabbarna lirade world tour... o både jag o plätt gillade de. Jag vill osså ha ett sånt kul set. Fatta va skoj vi skulle ha brudar tillsammans med de. Typ pettsson på trummor, anna får ta micen o jag kan köra guran. Vilket lyckat band. De här är säkert en KILLGREJ! O de tror att inte tejer kan spela sånt här...men oj så chockade de blev när jag fick köra en låt i kväll på gitarren. Tjejer kan visst göra killgrejer...that´s it! Men när de gäller sånna här underhållnings spel så tror ni killar att vi bara gillar att köra sing star. That´s not true! De finns ju en mic i detta spelet också...så de passar oss utmärkt ;) Jag vill äga ett sådant spel!

Nej nu ska jag sova...de är time. Är knappt människa nu efter att jag sov 5 timmar förra natten. Imon ska jag ha sov morgon! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback