Livet i Sälen

Nu sitter jag på jobbet. Är på Fasanen vid Sällfjällstorget idag. Lugn o skönt o nästan inga kunder, men imon smäller de till. Sitter mest o bekantar med mig de nya gästservice tjejerna o snackar skit med Emma. Trevligt värre! Ska jobba till 19.30 i kväll...dock lite segt om de inte händer något. Inga speciella planer för kvällen, men några öl skulle sitta fint tillsammans med trevligt sällskap.
Imon kommer Emma hit, ska bli så skoj! Lite tråkigt att inte Lisa är här uppe nu. Tjejerna jag bodde ihop med förra säsongen. Igår blev de en lugn kväll hemma, kom hem från jobbet vid 20 så jag hade en kväll för mig själv o kollade körslaget sen somna jag. De blev lite väl sent i torsdags. Solen skiner & de är massor med snö. Här trivs jag!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback