mer Blommigt


Så söt. Jag är nog lite fast i blommigt denna veckan! Söt sjal från Lindex.
Måste börja fixa julklappar till mor & far. De har fått en egen budget av mitt studiebidrag denna månaden. Den får inte röras till något annat än till mina underbara förädlrar som alltid ställer upp för mig och stöttar mig i mina val. Ska bli skönt att få komma hem och bara umgås o njuta av ledigheten med er. Mamma ska kanske få en väska, som hon önskat sig. Men jag råkade hitta ett super sött nattlinne...får se vad de blir. Pappa är lite svårare, men jag tror jag har en liten plan. Il Divos nya skiva och en fin halsduk skulle passa min far utmärkt. Få helt enkelt se vad de kan bli! Jag sitter o spånar på lite idéer. Önskar bara att jag hade haft photoshop och en skrivare i färg så skulle de kunna förverkligas. Kanske går att lösa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback