Nu är det nära

Jag är pigg och utvilad. Dagen ska jag fixa o dona. Ska packa ihop mina stuff och renas ur en del i min packning. Imon bär det av mot Åtvid för att fira jul och på juldagen åker jag till Sälen. Idag fyller min lille bror 20 och det ska firas. Jag o pappa ska överraska honom i kväll. Håller på att lägga över lite filmer till datorn...råkade glömma min externa hårddisk hemma i Borås. Som tur är har jag Oscar räddaren i nöden som har mängder med filmer. Måste ju ha lite film till Sälen som jag kan somna till.
Har jag tur så ska jag träffa några av tjejerna i kväll. Kan ju inte vara med på festligheterna här hemma på juldagen så hoppas de har tid med nån timma med mig i kväll! Måste även se till att fixa efterrätten till julafton som jag ska stå för.

Dags att sätta fart nu!

Dagen låt:
The Killers - Human


GOD JUL!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback