Ny stylad

Nu har jag fixat frillan. Färgat de mörkbrunt och klippt till luggen. Så nu är jag snygg igen! Färgade håret för några veckor sen...men de va en kass färg som lossnade fast den skulle vara permanent. I övrigt har jag spenderat dagen me pappa. Vi va i stna och fixa lite julklappr. Conversen hittade jag inte så de får vänta...får säkert pengar istället i julklapp så jag kan köpa dem sen. Hittade ett jätte fin Snö of Sweden halsband som blev min julkapp från far. Vad jag får sen är en överraskning! Köpte ett likadant halsband som jag ska få till min brorsas tjej, tror hon kommer uppskatta de.
Mina brorsor kommer bara få pengar i julkapp för de ska båda köpa varsin ny el-gura. Sånt gillar jag...så de kan sitta o lira lite rock för mig sen!
Nus ka jag hem till mamma o önska dem en trevlig resa o lämna en parfym-önskelista. (tänkte mamma skulle handla hem en från taxfreen till mig) Sen ska jag åka till Hultan o hälsa på Plätta!

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback