Snart snart snart...



Är jag tillbaka i Lindvallen. Snö, jobb, träffa alla vänner...åhh jag längtar som tusan! Men först lite vila, plugg o tid med familjen! Är trött med vill ändå inte gå o lägga mig...är ju liksom ledig nu. Varit hos mammsen i kväll o snackat skit o ätit popcorn. Ska lägga mig o läsa lite Camilla Läckberg nu...har fortfarande inte plöjt sista boken hon skrev fast jag haft den ett bra tag. Blir ju inte så motiverad till o läsa överhuvudtaget nu när man pluggar. Sitter o funderar över nyårslöfte... måste ju ge något nån gång och jag tror jag vet vad jag måste bli bättre på. Förra året hade jag som mål att jag skulle börja gå upp lite tidigare för o kunna sitta och äta frukost i lugn och ro och inte behöva slänga i sig innan jobb/skola. Har lyckats hyffsat bra faktiskt...men som sagt ibland när jag inte varit sugen på morgonen har jag tagit me till skolan o jobbet. Vilket jag tycker är ett bra alternativ ibland.

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback