Snö

Sitter i skolan o väääääntar...haft en del tenta i affärsengelska. Gick åt skogen...tror jag! dags för lite grupparbete i Säljteknik...inte alls pepp för de. Varit så mycke nu och nästa vecka är de dugga. *suck* Sen JUL-LEDIGT!! YES!!
Ska jag förlja med tjejerna ut i kväll!? de är dagens dilemma...får ta och känna efter lite. De är ju faktiskt fest både fredag & lördag så borde kanske ta de LITE lungt i kväll!
Började packa till Sälen igår...så nu är alla skidkläder och allt ner packat och klart. Bara väskan med alla kläder + skor som ska fixas inför min trip vid jul.
På lördag får jag fin besök från Jönköping. Emelie ska komma hit och kanske följer Pillan och Nina med också. Ska bli riktigt skoj! men som sagt redan varnat er att min lgn har en miniminal yta och de kommer blir super tight... Nej nu ska jag kila till cafeterian och köpa lite kaffe så jag piggnar till!
För övrigt va jag så lycklig i morse..vakande redan vid 06.30 och så snön falla. Stod i fönstret som ett litet barn och blev så lycklig! Jag vill ha mer snö o vinter! Hopppas den ligger kvar lite nu!

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback