Suprise

Igår hoppade jag o göra duggan. Inte känt mig pigg och gör de fortfarande inte. Vilken tur att vi fick välja att göra den nu eller efter jul. Segt o ha en sån surdeg efter lovet, men de får gå!
Började min resa hemmåt igår med ett stopp hos mr.W tills idag. Vi hade så mysigt. Lagade lite libanesisk mat...det blev ostfyllda filodegsrullar, fattoush sallad och en mynta yougurt. Mm, så gott o sen blev de en kväll framför tv:n. Mycke mer än så hade jag inte ork till. Idag överraskade jag min mormor med ett oväntat besök. Passade på att spendera dagen me henne då både mor & far va iväg o jobbade...så det blev en eftermiddag i Vetlanda. Nu sitter jag hemma hos pappa och bara njuter och tar de lungt. Kanske ska iväg till mamma ikväll, vet att hon skulle bli glad då. Imon ska jag mamma mina brorsor o mormor ha en liten "mini julafton". Mamma åker närmligen iväg till Thailand efter helgen. Så vi får passa på att fira lite i för skott.
Tror pappa o jag ska iväg o handla lite klappar  o så i helgen. Mysigt de! Nu ska jag kolla lite tv.

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback