Tjejfest


Pernilla & Malin

Malin, Madde, Emelie & Pernilla

I lördags fick jag fin besök av Emelie & Pernilla från Jönlöping. Började med en fika på Viskan och kikade lite affärer. Ingen shopping för min del, men tjejerna hittade en del, Emelie sötisen hade bakat med sig lussebullar till mig, blev så glad. Kvällen spenderade hemma hos mig. Pimplade vin och körde sanning & konka spelet. Har fina bilder därifrån, men de är censuerade och visas ej upp här. Lite singstar blev de också givetvis...kvällen bar vidare till X&Y där vi dansade natten lång. Mycke trevlig kväll me ett underbart gäng.

Nu är de måndag och jag ska styra upp allt inför resan hem och till Sälen. Måste börja packa och städa lägenheten för på onsdag efter skolan bär de iväg. Ska bli så skönt att komma hem och träffa familjen. Julafton ska firas i Åtvidaberg hos min faster och med släkten på pappas håll. Har inte hänt på flera år så ska bli trevligt. Mamma den lyllos drar till Thailand så vi ska ha en lite mini julafton redan på söndag, innan de åker.

På juldagen åker jag vidare till Sälen för att jobba & träffa alla vännerna. Längtar! Pratade nyss med Emma som jag bodde ihop med där förra året. Hon hade varit uppe där i helgen (åker tillbaka efter jul o jobbar) o berättade att de låg 1,5m snö där nu. Jag blir helt lyrisk av bara tanken! Ses snart gänget!

Dags att sätta fart med packande & städandet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback