Sälen är underbart och kallt

Jag är så j-fla förkylf. Typiskt när man är i Sälen. Har ingen energi alls. Jobbade på Snö igår...första gången. Gick fin fint. Sen blev de en lugn kväll hemma. I kväll ska jag o Emma iväg o träffa Jonas Stenberg. En kille som vi bodde ihop med förra säsongen. Ska bli trevligt. På fredag ska jag träffa Emil o Filippe o åka skidor o dra en afterski. Nice de!
Nu är de så kallt här...hade varit -25 grader i natt. Frosten va omöjlig att få bort på bilrutorna imorse så blev 10 min sen till jobbet...fick slita som ett djur med att få bort de.
Imon är de nyår och det ska firas. Ska ha lite middag me Karin, Emma, Frida o co. Ska bli trevligt! Nåt annat kul är att idag så jobbar jag ihop med Johanna. Vi jobbade ihop förra året och hon är här på semester och fick rycka in. Vi va o luchade på Cafét innan, åt tacotallrik och snackade massa gamla minnen. Vi ska köra en bubbel kväll ihop på Gustav i veckan och dricka lite vin. Back to work!
Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback