Utslagen

Jag har varit helt utslagen av skallevärk idag. Legat hela dagen och alla mina planer föll pladask. Skulle ut o gått i solen, fixat till min kärra för avfärden mot Sälen (smörja låsen, så de inte fryser lika lätt), hälsat på morbror + kusin. Nu är jag iaf mycke piggare efter mycke vila och knaprande av piller. Ska bort till min mor alldeles strax och äta ostbricka. Morfar & Inger kommer också dit så ska bli trevligt att träffa dom.
Imon ska jag o pappsen in med Luna till vetrinären sen ska vi gå på stan. Fika o fixa de sista med julklapparna. Trevligt och ha lite "egen" tid me pappsen. Vi har alltid så trevligt ihop! Nu måste jag sätta fart! Behöver lite mer håll igång i mitt liv nu känner jag...träffa vänner o lite mer fest o andra trevliga kvällar med dem.
Hörde på fägelväg att fröken D har börjat dejta. De tycker jag om gumman! Måste säga att jag saknar Jönköping väldigt mycke. Borås är bra men Jönköping är ännu bättre. Saknar alla mina vänner och livet i Jönköping! När jag kommer hem från Sälen så har fröken Pettsson flyttat till egen lägenhet. Hoppas du kommer trivas. Jag lovar o komma o hälsa på ofta. Du kommer säkert känna dig lite ensamen emellan åt, men man får se till att ägna mycke tid med vännerna så löser sig allt!

[Måste ge mig själv ett plus i kanten, har nästan lyckats få klart min hemuppgift som vi skulle ha under lovet. Känner mig stolt]

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback