Velour

Idag har jag o Malin slagit våra skallar ihop o pluggat. När vi va klara tyckte vi att vi var väl förtjänta av att besöka Velours utförsäljning. Hittade inget som jag föll för så det blev inget köp. Kanske de bästa för min ekonomi just nu. Ska satsa på att köpa en julklapp till mor & far. Mamma önskar sig en väska...borde inte vara så svårt att hitta. Men till pappa är de lite svårare, men jag kommer nog på nåt bra!

Fick ett kul samtal från Carina uppe i Sälen, men besked att jag ska börja jobba där den 26. Kommer vara uppe i Sälen i 1½ vecka efter jul o jobba o glida i backarna. Träffa alla vänner o den biten...ser verkligen fram emot de. Lite tråkigt att jag inte kan delta på Majas Juldagsfest, men hoppas de kommer fler turer då tjejerna kan samlas i Jönköping.

Dagens räddning vid denna pluggveckan har varit all skön stämningsmusik jag lyssnat på för att få lite mer motivation. 
Mycke Enya har de blivit.

Lyssna o njut! 

Imon är de äntligen över, då kan jag börja leva normalt igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback