Min Piff har flyttat

Nu va de lördag igen...Rix FM vecka här uppe i Lindvallen/Högfjället nu med massor av gallej och uppträdanden. Skoj skoj. har dock inte hunnit kolla nåt själv för jag har jobbat hela tiden.
I torsdags på alla hjärtans dag bakade jag dummlemuffins till mina kära kombos och grabbarna i 34an. Så då blev de mysfika. Börjat komma igång med träningen också. Va på SATS i torsdags och la upp ett tränings program nu som jag ska försöka att köra 3-4 gånger i veckan om det finns tid vill säga. Tänkt o "kötta" (som Emil säger) på gymmet efter jobbet idag...sen tror jag att det nalkas utgång. Kommer inte ihåg vem som spelade i kväll...Elin lanto kanske...
Nu har Patricia slutat här. Min kära lilla Piff. Saknar henne otroligt mycke. Skönaste tjejen som jag kommit så nära och verkligen kan prata me allt om. Har alltid kul tillsammans, men nu har hon flyttat hem till Borlänge. Förväntar mig ett besök snart baby!

image537
Patricia & Slacker i vimmlet på HC

Puff vill ha Piff här.

En annan nyhet är att jag kanske kommer på en snabbvisit till Jönnet helgen v9. Hoppas hoppas de blir så. För jag vill hinna träffa vännerna, shoppa, festa o kolla innebandy.

Puss o kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback