Snömur för dörren

Solen skiner och det är sååå underbart här uppe i Sälen, men som sagt jobbar jag som vanligt! Lördagens fest var mycke lyckad. Förfest hos Malin sen dansade vi in på små timmarna och drack alldeles för många goa drinkar. Va uppe till 04.30 på morgonen och gick upp 07.15 för att upp o jobba. Surt sa räven...men de va de värt. De va skoj!
När vi anlänt med taxin hem jag o Malin (som vi för övrigt lyckades få åka em gratis) så upptäckte vi att nån bygt igen hela vår ingång med snö...och nu menar jag inte lite snö...typ 2 m högt och 80 cm bred vägg som blockerade ingången. Jag säger bara de...Hämnden är ljuv *ler*
(bild på väggen kommer)

Ses i helgen Jönköping...då bär det av till Småland igen! Shoppa, festa, träffa vännerna, kika innebandy, äta libanesiskt.

see ya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback