Nytt från säsongarlivet i Sälen

Vad har hänt sen jag uppdaterade här sist!? Ja en del fest såklart!!! Igår va de några skidlärare som fyllde år som fixade till en storfest vid Gustavtorgets värmestuga. Mycke lyckat! Efter de drog vi som vanligt vidare till HC där vi hade en kul kväll och dansade natten lång. Blev bjuden på allt för många drinkar... Va nån idiot kille som hängde efter mig o Karin och ville inte lämna oss i fred förrän han fått bjuda på en drink. Gratis är gott...och han får skylla sig själv. Sa inte ens tack och stack snabbare en kvickt. Och gissa va som hände nu på jobbet för nån timma sen. ja då kommer han och ska boka skidlektion och köpa skipass. Lite pinsamt...men what ever....

Har också kommit en bit i mitt virkande. Har t.o.m lyckats virka in mönster i mina pannband. Nästa proket är nu att virka en mössa, men måsteåka till Garn-Nisse nere i byn o inhandla mer. De här mer virka är skit skoj! Min nya hobby! (Bilder kommer)

I kväll ska alla personal på Högis har fest och jag är bjuden men jobbar bara där ibland. Tror dock inte jag orkar mer fest eftersom de blev sent igår. Kollade på Saw 4 i natt me Jonas...så tok trött och bakis, Tror de lutar åt en chips o dip kväll med film.

Om några dagar är Sara här...LÄNGTAR.

De va allt från Sälen denna gång.

See ya. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback