Sälen livet

Nu har jag haft en toppen helg med Sara! Va ledig hela helgen. Så vi åkte massor med skidor. Va öve ri Tandådalen och åkte lite också. Går riktigt bra med skidåkningen nu. I Kvälls ka vi på Gästservice ha Clinic på skidor. Härligt att få en lektion, sen ska vi va redo att haka på clinicsarna med skidlärarna i veckorna. Ska ha en privat lektion på fredag. Ska bli kul så man kan få lite tips för att utveckla skidåkningen ytterligare.

I fredags va de "Så ska de låta"-fest för skidskolan o gästservice i värmestugan på Gustav. Där bjöds de på musik tävlingar och livemusik av vår egna gitarr-stjärna Lars.

Råkade bli lite krasslig i helgen så i måndags fick jag bli hemma från jobbet. Hade ingen röst på 3 dagar. Så jag fick bestämt försöka att hålla tyst och när jag väl försökte prata blev de bara pip ljud.
Igår va vi och ät fin-middag på Harrys. Det va personal-kväll på Sälfjällstorget och 50% på mat. Så då passade vi på att lyxa...

Livet är toppen här! Sökt nytt jobb på Fritidresor som barnaktivitet-ledare me!

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback