Sälen vimmel

Har varit ledig torsdag-fredag. Hur skönt som helst! Hunnit me några åk i backen, afterski två dagar i rad, ätit smarrig kladdkaka på Food ochett besök på HC. Tänkte jag skulle tagit en räkmacka på Food men när jag såg priset slog de bakut...169:- för en vanlig räkmacka...NEVER rena rånet. Igår blev de en lugn kväll hemma med popcorn och spel, Va uppe o tog några låtar på Guitar hero uppe hos Linus me.
Strax ska jag hem och steka pannkakor och satsa på en lugn kväll, men verkar som många ska ut. Jag måste ta de lungt för imon ska jag upp tidigt o jobba. Slutar redan vid 14 så är de fint väder ska jag ut och åka lite i backarna.
Nu har de snöat konstant i 3 dagar. Så hoppas på solsken och ett par minus. De skulle sitta perfekt.

image523
Hampus, Emil och Emmas vänner Ida & jenny i vimmlet på HC (Hampus & Emil bor jag ihop me i Bunkern)

image524
Jag & Micke. Ser bra dragen ut *skratt*

image525
Mina Gästservice kollegor Malin, Therese & Malin vimlar flitigt på HC

image526
Karin o Jönköpings Malin alltid lika goa o glada

Nu har jag t.o.m blivit medlem i efterfesten...just bara för o kunna se alla vimmelbilderna.

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback