Uppdatering Sälen

Om två veckor kommer Sara och hälsar på mig här uppe i Sälen. Så glad! Inte träffats sen i juni och bara pratat i tele två gånger. Sara är på Teneriffa nu och jobbar som reseledare. Längtar tills vi ses sweet!
Lördag idag och sitter på jobbet. Va en lugn kväll hemma igår, men de andra partaja. Jag tog förnuftet till fånga och tog de lungt för jag jobbar hela helgen. Va ute i torsdags istället och kollade på Nordman på HC och dansade natten lång.

Här bjuder jag på några bilder...

image531
Mingelbild me Nordman på HC
image532
Vacker eftermiddag på Högfjället
image533
Jenny o Jag på afterski
image534
Min roomie Emma o jag
image535
Ute i backen med min roomie Sara

KRAM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback