Det blir inte alltid som man tänkt sig



Nu är jag bosatt på Öland. Jobbet blev inte riktigt vad jag tänkt mig. Jobbade midsommarafton och midsommardagen sen fick jag reda på att jag skulle va ledig hela denna veckan. Blev lite besviken eftersom jag hade räknat med att jobba förfullt nu. Så igår åkte jag över till fastlandet igen. Stannade en natt i sommarstugan i Pataholm och idag åkte jag vidare ehm till Järnforsen. Inget kanon väder nu precis så kände att jag lika väl kunde åka hem lite.
Skulle så gärna velat åka på Peace and Love i Borlänge imon, men jag får hoppa de. Ta de lite lungt! Har ju faktiskt varit ute på festival i 2 veckor o kom hem för en vecka sen.
Funderar på att åka ner några§dagar till Timmernabben & Pataholm nu i veckan. Måste ju hitta på någort. verkar som alla vännerna är uppbokade med sitt. Om jag inte jobbar hela nästa vecka så ska jag ta en tur över till Gotland o hälsa på *saknar*.

Får passa på att njuta av litte ytterligare ledighet nu efter några hektiska veckor. Men ärligttalat så hade jag hellre jobbat!

Ge mig sommar, ge mig värme, ge mig sol!


Bild: Lånad av Lammet.nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback