Mina första virkverk



Börjar känna mig liteuttråkad av o va hemma igen. Va ju inte riktigt vad jag planerat. Läst ut boken "flickan som lekte med elden", spännande och mycke bra. Började ju virka lite i vintras...här är mina första verk. Kan bättre nu...men inte dåligt att försöka att ge sig på att göra en stjärna på det första pannbandet. Men det blev bättre sen....virkade in namn och de blev faktiskt ganska så bra. Kanske borde sätta mig ner och knåpa ihop en mysig mössa nu eller nåt. Saknade en mysig mössa när jag lå o frös i tältet på Rabarock. Dags attslå sig ner o kolla fotboll...Inget spännnade nu när både mitt Holland o Sverige är ute ur leken...

Kommentarer
Postat av: Vicky

Gud vilken fin mössa :D

Va ska du ha för o göra en sån? ;)

2008-06-30 @ 21:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback