Mycke tankar, många alternativ

Mycke tankar i huvudet. Känns som jag börjar få lite mycke att välja emellan. Kommit in på två skolor en i Haninge och en i Borås. På fredag ska jag på intervju i Sthlm för jobb på Siljaline (skickade ansökan igår, snabba ryck). Funderar lite frammåt och känns som att jag vill göra en säsong till uppe i fjällen eller gå skolan i Borås. Blir de fjällen igen blir det att satsa på Trysil eller Åre. Alltid kul att testa på något nytt ställe. Kajsa va också sugen =)
Skulle så gärna vilja förlja me gänget till Roskilde nästa vecka, men då måste jag jobba. Ska kanske en lite trip till Gotland i början på veckan. Trevligt värre!! *söt*

Nu ska jag ta och läsa ut stieg larsson boken.

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback