Öland, packar


Jag o Ida fixar spikes på Lukas under Rabarock.

Försöker fixa med packningen, men de går inget vidare. Har tok förmycke kläder. Linda fick ner allt sitt i en väska typ. jag skulle nog behöva tre. Jaja jag får fortsätta med packningen i kväll och sålla bort en hel del.
Ska strax åka med mamma på speedway i Målilla så hon blir glad. Så kommer Marléne dit också. Kul att träffa henne innan jag flyttar!

Dags att sätta fart. Ska försöka fixa en fin fiskbensfläta som Ida tipsade om skulle va snyggt på mig.

Puss o hej!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Men jösses. Så knäppt! Jag googlade på "packlista festial", klickade på en länk och.. Såg en bild på Sofie, min gamla klasskompis!!! oj, vad världen är liten. Haha! Nu fick jag iof inga tips på något jag inte redan tänkt på, men det var ändå kul att läsa lite om vad du har för dig! :) kanske ses i sommar, jag och några vänner har pratat om att dra upp till lammet och grisen där jag har hört att du jobbar:) Stor kram från Charlotte (Uebel)

2008-06-24 @ 10:11:19
Postat av: sofie

Va kul om du kommer o hälsar på på Lammet. Kommer väl börja jobba där fullt nu i juli. Va kul att du lyckades träffarätt på mig på google..haha. Hör av dig om du får vägarna förbi. Kan skicka över mitt nummer om jag får din mail.



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback