Underbar dag

Ha de en så underbar dag igår. Åkte skidor hela dagen...tog mitt första hopp i parken och de gick hyffsat. Sen satt vi i solen hela dagen o åt bullar vid Sälenstugan. Gick hem o stekte korv me Linda och efter de tog vi en picknick på gamlapersonal parkeringen med varm choklad. MYS MYS vart de!

På kvällen hade vi farväl middag för Jonas som ska lämna oss i bunkern för äventyr i USA. Hade en trevlig kväll med middag på "Lammet & Grisen". Helt plötsligt när vi sitter där kommer hovmästarinnan fram och erbjuder mig att komma på intervju för jobb på Lammet & grisen på Öland i sommar. Då hade servitrisen skvallrat om att jag sökt jobb där....så kul att de va intresserade.
Kvällen fortsatte med vinpimpling hemma i bunkern och avslut på HC där vi kollade på Melody club. Hade också efterfest och de blev sent rökte vattenpipa och snacka massa skit natten lång. I kväll tänkte vi antingen gå o bada bubbel eller mysa hemma i soffan till "Så ska de låta". Jag röstar på så ska de låta! Sov 3-4 timmar i natt. helt slut, men de va de värt. kul vart de!
Ska o hämta mina nya skidor sen...så spännande. Vill ut o åka nu!!!

Ja de va en lite uppdatering. I helgen blir de jobba jobba o jobba.

image545
Foto: Lina
Så här såg vår gångväg ut till jobbet en tidigmorgon i december. Blockad med en vall på flera meter.
jag o Lina fick klättra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback