Fashion market



Imon är det dags för
Fashion market här i Borås, där unga lovande designers ställer ut och säljer sina kreationer. De kommer även va modevisningar o annat smått o gått. Ska bli lite spännande o se! Vi ska först köra sluttampen med vårt grupparbete som handlar om Hemtex. Sen ska vi tjejer lyxa till med en lunch på stan och inta fashion market.

Dagen har bestått av en sista föreläsning i marknadsföring, efter några timmars uttråkande av föreläsningen gegav jag mig till Knalleland för o köpa några blommor till mitt fönster. Lyckades ju inte hålla mina gamla vid liv o nu har de varit tomt i fönstret alldeles förlänge så äntligen tog jag tag i problemet.

Dags för lite Prison break o glögg! Myskväll alldeles med mig själv! Tjejerna drar på X&Y men jag prioriterar lugnet. Inne i en period då jag inte alls är inne i fest svängen...men den kommer säkert åter snart!

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback