Kan man leva på endast csn?

Helt slut körd. Plugg plugg o plugg. Haft en mysig kväll inne hos min sköna granne Madde. Kollat idol, snackat skit och ätit lite gott. Hon försöker lura med mig ut på torsdag...IGEN! Blev ju sådär lyckat förra veckan då jag inte ens kunde ta mig ur sängen dagen efter. Får helt enkelt satsa på en lite lugnare kväll såfall. Tåls att tänka på.
Hur som har jag o Malin kommit överrens om att det är dags för en lugn helg den kommande. Men åhh så tråkigt de kan bli...eller!? Malin är en bra Norllands tjej som försöker få mig på ett bättre ekonomisk tänkande nu när vi blivit studenter. Ska försöka lära efter henne för jag måste säga att de är vekligen svårt att leva på CSN när man i många år haft en lön att röra sig med. Vi får helt enkelt stötta varandra! Ska se om jag klarar min ekonomiska budget denna månaden. Har 3000 kvar av CSN pengarna...hur ska man lyckas!? Tips?

Bjuder på en bild från insparken...


Mitt team på insparksdagen. Vi kom på en andra plats. Inte illa pinkat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback