Min fredag


Igår va jag o Malin extremt bakis efter vår kväll på X&Y. Så vi tog lite sovmorgon, kollade på ett gäng avsnitt av sex & the city och tillbringade dagen på stan innan jag skulle åka hem till Småland. Va på ett jätte mysigt fik nere vid ån i stan och åt en super god grekisk sallad. De va sjukt mycke folk på stan eftersom de va nån marknad. Vi satt bara njöt för de va så skönt väder. Köpte en ny ögonskugga på Make up store. Måste uppdatera min sminkväska lite...
När de gäller shopping är det hålla i pengarna som gäller. Bättre att satsa på kul & nöje nu när man lever på de minimala. Än så länge tycker jag om studentlivet...men snart börjar vi med marknadsföring och enligt de som redan läst de är den kursen den stora fasan. Boken är som en telefonkatalog och på engelska! Kul jul! men de är bara att vänja sig! Nu ska jag ut i trädgården och plocka äpplen & plommen!

Njut av varje dag!

Bild: Lånad av make up store

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback