I´m back

Sorry gott folk att jag bara försvann härifrån. Flyttade till Borås för några veckor sen och har sedan dess varit utan internet. Helt lost från omvärlden! Efter helgen har jag äntligen fått trådlöst i min lilla mysiga lya. Trivs verkligen så bar i Borås! Har en stört skön granne från Värnamo som heter Madde som jag hänger en del me. Sen har jag en klass med 29 tjejer o 3 grabbar så många nya vänner blir de. Varit mycke plugg nu i början och har redan haft en liten tenta i företagande (företagsekonomi). Läser 4 kurser paralellt nu så de är lite tufft, men bara att kämpa på!
De är inte bara plugg i Borås, har hunnit med lite fest också. Första veckan hade vi en insparksfest, alla vi som går handels va på Rabalder (studentkåren) o festa natten lång. Sen har jag testat på X&Y, Vimmel, Swing...
Va på X&Y i torsdags...shit va mycke fest de blev...va inte meningen. Så jag och Malin kom inte upp ur sänegn dagen efter, trots att vi skulle gått till skolan...Shit happends..men skoj vart de!
Körde en hel-helg i Gbg förra helgen hos Gerda. Kul sammanträffande att mina tjejer från Jkpg också va där. Att jag blev lycklig! Blev rätt soft med shopping, afterwork och så en kväll på Sticky och fest på hisingen hos Annas polare.

Nu laddar jag om batterierna denna helgen, med ett besök hemma hos familjen. Lagar massor med matlådor idag, lasange, pastasås...nu klarar jag mig ett tag.


Bjuder på lite bilder som plåster på såret att jag varit helt borta i flera veckor:



Jag o Malin innan X&Y i torsdags.


Malin & Annelie innan X&Y


Frida på dagen under insparken.


jag på insparken


Insparksfesten på Rabalder


Anna, fest på Hisingen


Fest på hisingen


...mer hisingen...

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback