Borta bra men hemma bäst

Bilen är skinande ren nu...eller nästan. Måste städa den invändigt också, men efter 2-3 timmars tvättande med rubbing och vax är jag helt slut. Ska slänga mig i duschen för om nån timma ska jag till min far och äta middag med mina bröder. Sara anländer i kväll till Vetlanda så har jag tur kanske vi ses redan i kväll, har dock en förståelse för att hon säkert är trött efter en låmng resa och att jag kanske får vänta med att ses tills imon.

Det är så skönt att vara hemma. Jag ska bara njuta nu och umgås med mina nära & kära. Dock får jag inte glömma att plugga, fast jag helst skulle vilja. Jag har massor att ta igen. Men som vanligt har jag bara mig själv att skylla.

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback