Elfsborg-Kalmar



Igår intog jag Borås arena för första gången för att se matchen mellan Elfsborg-Kalmar. Självklart tyckte jag att jag måste stödja mina röd/vita Smålänningar i denna matchen så jag hade min Kalmar FF tröja på mig. Snacka om att jag kände mig lite outside uppe på läktaren som endast kryllade av svart/gula supportrar. Matchen började bra från Kalmars sida och deras passningsspel va imponerande, men Elfsborg stärkte sig och kunde sätta 1-0 ca 30 min in i matchen. Kalmar tappade mer och mer men i 87e minut lyckades de få in 1-1 målet och jag jublade på läktaren. Självfallet alldeles själv! Kalmars klack va inte stor denna matchen. Det var iaf en väldigt kul match att beskåda live och en mycke lyckad kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback