En helg i Jönköping planerad

Som sagt inte pluggat så mycke som jag borde idag...hittar alltid på massa annat att pyssla med. Imon är de genomgång i skolan inför tentan och på fredag är den. Har blivit väldigt mycke pratande i telefon idag dels för att styra upp helgens planer i jkpg, sne ringde gulliga farmor & Marlene.
Min plan är att åka till Jkpg på fredag för att hinna med att träffa mina goa tjejer innan jag flyttar över till Gotland. Har bokat in en träff med Maja på fredag för att spana in deras nya lya. Sen är jag lite sugen på att gå och kolla på Sisters på Bongo på kvällen. Får se om de är några fler som är sugna...Anna ville såklart följa med. Så ska jag träffa Emelie, Camilla (som va me på cypern 2005 som jag inte sett sedan dess) & Carro. På lördag är en utgång med tjejerna bokad. Så prata jag med Marlene nyss och hon skulle kolla med Yvette om de kunde komma till Jkpg på söndag över dagen så jag får träffa dom. Det vore ju helt fulländat. Kommer bli en riktigt trevlig helg i vänners goda lag i mitt saknade Jönköping. Känns som jag vill flytta tillbaka dit efter skolan, men som sagt allt kan hända och det beror givetvis på vart man får jobb.

Saknar mina tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback