Glassigt

Haft en underbar dag. Glassat i solen mest hela dagen. Beökt Plättan i Hultsfred med en fika & lunch på deras altan. Vi satt och njöt i flera timmar och uppdaterade oss om de senaste som hänt i vår liv o planer framöver. I sommar kommer Plättan med karl troligtvis över till Visby. Mycket trevligt tycker jag! Annars har jag städat bilen...måste ju passa på nu när man har ledig tid och är hemma.
Kvällen tillbringades i Vimmerby på Brygghuset där hela familjen med respektive (föörutom jag då) + farmor & farfar åt en god middag för att fira min far & lillebror lite i förskott. Måste ju passa på när alla väl är samlade hemma. Sen åker nämligen far med sambo till Sicilen för att de båda ska fira in sina 50 år.
Morgondagen är utan planer och tar de som de kommer. Kanske blir några öl med Elin i Hultsfred imon. Inatt åker Sara vidare för att börja sin resa till Mallis. Tråkigt att vi inte hann ses mer än över en fika. Sara är en så otroligt bra vän och jag saknar henne verkligen jätte mycke i mitt liv. Tårarna sitter i ögonen nu när vi återigen måste skiljas åt för att inte ses på länge. Saknar också mina andra vänner som jag inte träffar så ofta. Önskar verkligen att vi både sågs och hörde mer än vad vi gör. Det känns lite tomt utan er även fast jag vet att jag alltid har er.

Kram & Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback