I have lost everthing...my pics.

Igår fick jag det dystra beskedet, min externa hårddisk med alla mina bilder är helt kapput. Inget går att rädda. Data snubben jag lämnat den till lyckades få i sta den genom lite reservdelar och en stationär data, men inget material gick att hitta. Jag befinner mig nu i en deprission av något slag. Alla mina minnen är borta. Dock får jag skylla mig själv. Jag som precis va påväg och köpa en ytterligare externa hårddisk så jag kunde ha säkerhetskopior på allt, men nej jag hann inte.
Detta är som sagt inte första gången...för ca två år sen lyckades pappa med att radera alla mina bilder jag hade på datan hemma. Den strulade så han la över allt material på en extern hårddisk och glömde sen att lägga tillbaka mina mappar och raderade allt som fanns på den externa hårddisken. Då va jag riktigt lack, men de är inget mot vad jag är nu.

Jag får helt enkelt påbörja en bild jakt bland mina vänners bilder så att jag kan få tillbaka lite minnen från olika resor och tillfällen som man alltid vill minnas.

Kram från en ledsen fis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback